Kim jesteśmy?

Tworzymy zespół otwartych, pomocnych ludzi, dla których zarządzanie nieruchomościami nie ma tajemnic.

Pracujemy na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych, które nam zaufały i doceniają nasze doświadczenie i zaangażowanie w ich sprawy.

Nie boimy się trudnych tematów i problemów zgłaszanych przez zarządy oraz mieszkańców, bo umiemy je rozwiązywać.

Kto u nas pracuje?

Licencjonowani zarządcy nieruchomości, którzy poprzez ciągłe szkolenia są na bieżąco we wszystkich kwestiach administrowania nieruchomościami.

Współpracujemy z adwokatem i radcą prawnym, którzy mają doświadczenie w obsłudze prawnej Wspólnot Mieszkaniowych.

Wykwalifikowana księgowa, która czuwa nad prawidłowymi rozliczeniami finansów Wspólnoty i jej mieszkańców.

Współpracujemy z inspektorem nadzoru budowlanego, posiadającym uprawnienia budowlane, który kontroluje remonty nieruchomości.

Jak pracujemy?

Dbamy o interesy Wspólnot Mieszkaniowych i nieruchomości.

Dzięki naszej inicjatywie udaje się nam zdobywać dla Wspólnot fundusze z zewnątrz.

Szukamy na co dzień oszczędnych rozwiązań, ale też staramy się pozyskiwać nowe źródła dochodu dla Wspólnot.

Tworzymy życzliwą, pomocną atmosferę i staramy się dobrze poznać naszych klientów.

W czym pomogliśmy?

W uzyskaniu dotacji konserwatora zabytków.

Przeprowadzeniu remontów i termomodernizacji z dofinansowaniami oraz premiami.

W zdobyciu pieniędzy dzięki wynajmom powierzchni reklamowych.

W adaptacji i sprzedaży strychów oraz innych pomieszczeń, należących do Wspólnot Mieszkaniowych, a także w ich wynajmie.

Kto za tym stoi?

Właścicielką firmy Fregata Zarządzanie Nieruchomościami jest Sabina Tylicka. Absolwentka prawa, która odbywała aplikację adwokacką i licencjonowany zarządca nieruchomości z dyplomem z wyceny nieruchomości. Od ponad 10 lat blisko współpracuje z Zarządami Wspólnot, znając ich potrzeby i specyfikę. Z wyczuciem dobiera współpracowników, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach.