Kim jesteśmy?
Tworzymy zespół otwartych, pomocnych ludzi, dla których zarządzanie nieruchomościami nie ma tajemnic.
Pracujemy na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych, które nam zaufały i doceniają nasze doświadczenie i zaangażowanie w ich sprawy.

Kto u nas pracuje?
Licencjonowani zarządcy nieruchomości, którzy poprzez ciągłe szkolenia są na bieżąco we wszystkich kwestiach administrowania nieruchomościami.
Współpracujemy z adwokatem i radcą prawnym, którzy mają doświadczenie w obsłudze prawnej Wspólnot Mieszkaniowych.
Wykwalifikowana księgowa, która czuwa nad prawidłowymi rozliczeniami finansów Wspólnoty i jej mieszkańców.
Współpracujemy z inspektorem nadzoru budowlanego, posiadającym uprawnienia budowlane, który kontroluje remonty nieruchomości.
Jak pracujemy?
Dbamy o interesy Wspólnot Mieszkaniowych i nieruchomości.
Dzięki naszej inicjatywie udaje się nam zdobywać dla Wspólnot fundusze z zewnątrz.
Szukamy na co dzień oszczędnych rozwiązań, ale też staramy się pozyskiwać nowe źródła dochodu dla Wspólnot.
Tworzymy życzliwą, pomocną atmosferę i staramy się dobrze poznać naszych klientów.
W czym pomogliśmy?
W uzyskaniu dotacji konserwatora zabytków.
Przeprowadzeniu remontów i termomodernizacji z dofinansowaniami oraz premiami.
W zdobyciu pieniędzy dzięki wynajmom powierzchni reklamowych.
W adaptacji i sprzedaży strychów oraz innych pomieszczeń, należących do Wspólnot Mieszkaniowych, a także w ich wynajmie.
Kto za tym stoi?
Właścicielką firmy Fregata Zarządzanie Nieruchomościami jest Sabina Tylicka. Absolwentka prawa, która odbywała aplikację adwokacką i licencjonowany zarządca nieruchomości z dyplomem z wyceny nieruchomości. Od ponad 10 lat blisko współpracuje z Zarządami Wspólnot, znając ich potrzeby i specyfikę. Z wyczuciem dobiera współpracowników, którzy są specjalistami w swoich dziedzinach.